.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات مادر باردار توسط اورژانس قائم‌شهر/نوزاد در آمبولانس متولد شد
سخنگوی اورژانس 115 مازندران از نجات مادر باردار با دردهای زایمانی خبر داد و گفت: نوزاد در هنگام انتقال مادر به بیمارستان، در آمبولانس متولد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران، ذکریا اشک‌پور اظهار کرد: گزارشی مبنی بر شروع دردهای زایمانی یک مادر باردار به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اطلاع داده شد.

وی افزود: درخواست کمک از اورژانس در شهرستان قائم‌شهر منطقه جمنان اعلام شد و بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس هفت تیر این شهرستان به محل ماموریت اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران بیان کرد: تیم اورژانس با حضور در محل ماموریت، پس کنترل علائم حیاتی مادر، او را جهت انتقال به بیمارستان به آمبولانس منتقل کردند اما در مسیر انتقال، شرایط مادر خبر از تولد قریب‌الوقوع نوزاد را می‌داد و به همین دلیل تیم اورژانس با ایجاد شرایط مناسب به تولد نوزاد کمک کردند.

اشک‌پور ادامه داد: سایر اقدامات ازجمله بریدن بند ناف، پوآر دهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم و اکسیژن‌تراپی نوزاد انجام شد و در نهایت مادر و نوزاد در شرایط‌ مطلوب و با حال خوب به بیمارستان رازی قائم‌شهر منتقل شدند.

نوزاد پسر که فرزند دوم مادر ۲۶ ساله بود به‌سلامت متولد شد، این ماموریت توسط مصطفی رضایی و ابراهیم مهدوی از کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۷ تیر قائم‌شهر انجام شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.